یک تالار عروسی در زاهدان پلمب شد

مسئول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت زاهدان از پلمب یک تالار عروسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علیرضا شهرکی گفتیک: واحد تالار عروسی در شهر زاهدان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین استفاده از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف پلمب شد.

وی ادامه داد: در بازدید مشترک بازرسین بهداشت محیط که به همراه نماینده ادارات دامپزشکی، جهاد کشاورزی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی صورت گرفت، ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاقد ارزش مصرف انسانی از محل جمع آوری و با هماهنگی مقام قضائی مکان مورد نظر پلمب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر