اژه‌ای: ارزشمندترین کار، خدمت به مردم است

رئیس قوه قضاییه گفت: اگرچه مسئله فرهنگ و امنیت مهم است و باید باشد اما امروز اقتصاد مهم‌ترین موضوع در کشور است چرا که دشمن از این طریق دنبال ضربه زدن است.

اژه‌ای: ارزشمندترین کار، خدمت به مردم است

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست با قضات و کارکنان قضایی استان کردستان در سنندج، افزود: برای تعامل بیشتر در پشبرد کار‌ها و نزدیک کردن نگاه‌ها و از سوی دیگر حل مشکلات حقوقی و قضایی دستگاه قضا از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بیشترین تماس را با مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم که کم سابقه است.

او مردم را ولی نعمتان نظام دانست و گفت: علی رغم سختی‌های کار و کمبود تجهیزات، ارزشمندترین کار خدمت به مردم است و قضات با حسن خلق و سعه‌ی صدر برخورد کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت: مقابله علمی و اصولی با فساد ارزشمند است و نباید از این مسائل غافل شد.

محسنی اژه‌ای افزود: وزیر دادگستری مورد اعتماد هر سه قوه است و در تلاش است تا مشکلات حوزه کارکنان قضایی رفع شود.

او تاکید کرد از ظرفیت مردم برای صلح و سازش و رفع خصومت‌ها و مشکلات مردم به ویژه خانواده‌ها بهره گرفته شود تا کار به حکم نرسد.

رئیس دستگاه قضا بر رفع موانع تولید در کردستان تاکید کرد و افزود:  با احیای واحد‌های تعطیل و استفاده از موهبت معادن غنی زمینه و بستر توسعه در استان تسریع شود.

او با اشاره به اینکه کردستان علاوه بر داشتن مواهب الهی و طبیعی، از انسان‌های فرهیخته، با هنر و ادیب برخوردار است، گفت: وجود ادبا و شاعران برجسته و انسان‌های باصفا و باوفا که از آغاز انقلاب تاکنون خدمات برجسته‌ای برای کردستان و کشور داشته اند و در دفاع از مرز‌ها و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هم نقش مهمی ایفا کرده اند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه جبهه استکبار از آغاز انقلاب تاکنون ازدشمنی علیه این مردم دست برنداشته است، گفت: هوشیاری پیشمرگان کرد و شهدای گرانقدر و خانواده‌های مظلوم آن‌ها برای دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی ستودنی است.

محسنی اژه‌ای افزود: دشمن نتوانست از جغرافیای طبیعی منطقه و انسانی این استان به نفع خود بهره ببرد، ولی با موانعی که ایجاد کرد روند توسعه‌ای استان را کند کرد.

او به موفقیت‌های دستگاه قضایی در استان اشاره کرد و گفت: این توفیقات با همدلی مسئولان استان رقم خورده است.

رئیس دستگاه قضایی گفت: به دلیل جنگ تحمیلی برخی زیرساخت‌های کردستان کمتر توسعه یافته، ولی اکنون زمان شتاب برای توسعه استان فرا رسیده است.

او امنیت در کردستان را کاری ارزشمند دانست و افزود: احقاق حق مردم، کاهش نرخ بیکاری، فراهم گردن زمینه توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه‌گذاری برای بهبود وضع مردم کردستان ارزش بالایی دارد که کارکنان دستگاه قضا باید با جدیت به آن بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر