سفر رئیس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی

رئیس قوه قضائیه در سیزدهمین سفر استانی خود وارد خراسان جنوبی شد.

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه به همراه معاونان و نمایندگان قوه قضائیه وارد بیرجند شد.

دیدار با دانشجویان، دیدار با اقشار مختلف مردمی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری خراسان جنوبی، دیدار با صنعتگران، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان از جمله برنامه های رئیس قوه قضائیه در سفر به بیرجند است.

همچنین حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوباتی برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر