پخش یک موسیقی در کلاس باعث اخراج معلم قائم‌شهری شد

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: به‌دنبال پخش کلیپی درخصوص پخش موسیقی توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر برخورد اداری لازم انجام شد و ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.

پخش یک موسیقی در کلاس باعث اخراج معلم قائم‌شهری شد

به گزارش مملکت آنلاین، روز گذشته تاکنون فیلمی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان قائمشهر در فضای مجازی در حال انتشار و دست به دست شدن است که در آن هم‌خوانی آهنگی توسط تعدادی از دانش آموزان در این مدرسه را نشان می دهد.

حسین کمالی افزود: این فیلم کوتاه روز گذشته چهارشنبه در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و پس از آن اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد : پس از بررسی و راستی آزمایی وقوع این اقدام در مدرسه مورد نظر، اقدامات اداری لازم در این خصوص پیگیری شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه شورای نظارت، روند فعالیت حرفه ای مدارس غیرانتفاعی را بررسی می کند، گفت : رییس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر جلسه شورا را برگزار کرد و درخصوص موضوع اتفاق افتاده تصمیم گیری های اداری لازم اتخاذ شد.

کمالی افزود: براساس تصمیم و رای این شورا، در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخوردهای اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین این شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: همچنین به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.

وی افزود: این اقدام معلم مدرسه که به نظر می رسد بدنبال شادکردن دانش آموزان بود از روی ناآگاهی انجام شد.

کمالی تاکید کرد: مدارس غیرانتفاعی که بخش بزرگی از فضا و فعالیت آموزشی مازندران بر دوش آنها قرار داد در انجام فعالیت های خود می بایست براساس سیاست های آموزش و پرورش عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر