بارش ۲.۵ متر برف در کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ با تاکید بر لزوم ارتقای سطح ماشین آلات برف روبی گفت: ارتفاع برف در کوهرنگ به ۲.۵ متر رسیده است.

بارش ۲.۵ متر برف در کوهرنگ

به گزارش مملکت آنلاین، شهباز اکبری عصر سه‌شنبه در ارتباط تصویری با وزیر کشور، ضمن بیان آخرین وضعیت شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: سامانه بارشی بسیار قوی در چند روز گذشته باعث بارش شدید برف در شهرستان شده است.

وی افزود: با فعالیت این سمانه بارشی ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به حدود ۲.۵ متر رسیده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: بسیاری از روستاها و معابر اصلی علی‌رغم اینکه عوامل خدمات‌رسان با استفاده از ماشین آلات سنگین به صورت مداوم عملیات برف‌روبی را انجام می‌دهند، با مشکلاتی مواجه هستند.

اکبری عنوان کرد: با وجود آنکه ماشین‌آلات سنگین از استان به شهرستان کوهرنگ اعزام شده‌اند اما باز هم در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات در شهرستان کوهرنگ باید با مقتضیات شهرستان همخوانی داشته باشد، ارتفاع برف در این شهرستان به حدی رسیده که تجهیزاتی مثل D8 پاسخگو نیست و نمی‌توان با آن برف‌روبی کرد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: بسیاری از محورهای مواصلاتی مهم در شهرستان مثل گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری که فلات مرکزی ایران را به جنوب کشور متصل می‌کنند به دلیل حجم زیاد برف بسته است.

اکبری بیان کرد: همه عوامل و تیم‌های امدادی، راهداری و همچنین تیم‌های تخصصی آب، برق و گاز در شهرستان حضور دارند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر