ارتفاع برف در چلگرد به ۱.۲ متر رسید

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارتفاع برف در شهر چلگرد به یک متر و ۲۰ سانتی‌متر رسیده است، گفت: بیش‌ترین میزان بارش را در مناطق جنوبی استان از جمله شهرستان لردگان و خانمیرزا شاهد بودیم، البته بارش در این مناطق به‌صورت باران بود.

ارتفاع برف در چلگرد به ۱.۲ متر رسید

به گزارش مملکت آنلاین، خسرو کیانی با اشاره به اینکه بازگشایی محورهای مواصلاتی اصلی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است، اظهار کرد: تردد در محورهای مواصلاتی اصلی به‌علت لغزنده بودن تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: بازگشایی راه‌های روستایی چهارمحال و بختیاری در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا فردا تمامی محورهای روستایی و فرعی بازگشایی شود.
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در شهر چلگرد به یک متر و ۲۰ سانتی‌متر رسیده است، گفت: بیش‌ترین میزان بارش را در مناطق جنوبی استان از جمله شهرستان لردگان و خانمیرزا شاهد بودیم، البته بارش در این مناطق به‌صورت باران بود.
کیانی یادآور شد: معابر اصلی شهر شهرکرد بازگشایی شده است و در حال بازگشایی معابر فرعی هستیم، از شهروندان درخواست داریم که از تردد غیرضروری خودداری کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر