بارش نیم متری برف در همدان

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: طی شبانه روز گذشته شاهد بارش برف در تمام نقاط مختلف استان بودیم در برخی نقاط بارش برف بیش از نیم متر گزارش شده است.

بارش نیم متری برف در همدان

به گزارش مملکت آنلاین، محمد حسن باقری شکیب گفت: بارش برف در موسی آباد اسدآباد به ۵۵ سانتیمتر رسیده و در سعیدیه همدان هم ۵۰ سانتیمتر ارتفاع برف گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارندگی‌ها شاهد آب حاصل از برف در نقاط مختلف استان هستیم افزود: بیشترین بارش‌ها در همه کسی بهار با ۵۷ میلیمتر، موسی آباد اسدآباد با ۴۶ میلیمتر، جوکار ملایر ۳۶ میلیمتر، سعیدیه همدان ۳۳ میلیمتر و در ایستگاه فرودگاه همدان ۱۸ میلیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امروز دوشنبه رفته رفته از ابرناکی ها کاسته خواهد شد و از فردا سه شنبه اواخر روز فعالیت سامانه بارشی دیگری را به شکل ضعیف در استان تا اواخر وقت روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود افزود: به نظر می‌رسد در برخی از مناطق جنوبی استان فعالیت این سامانه بهتر باشد و بارش‌هایی را به شکل برف و در پاره‌ای از نقاط به شکل برف و باران از این سامانه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در نیمه شمالی استان بارش‌ها عمدتاً به شکل خفیف خواهد بود بیان کرد: از روز پنج شنبه با عبور سامانه بارشی از استان کاهش نسبی دماها را مجدداً پیش رو خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: امروز دوشنبه علاوه بر کاهش ابرناکی، پدیده مه و البته پدیده کولاک را در برخی از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی انتظار خواهیم داشت، کمینه و بیشینه در ایستگاه، فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعته گذشته منفی ۱۲ و ۲ درجه سلسیوس گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر