روشنگری دادگستری آذربایجان‌غربی درخصوص فوت بانوی مهابادی

رییس دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل پرونده در رابطه با فوت فرشته احمدی گفت: این خانم با شلیک گلوله در منزلش به قتل رسیده است.

روشنگری دادگستری آذربایجان‌غربی درخصوص فوت بانوی مهابادی

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی افزود: برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده و بازپرس ویژه قتل با همکاری کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان بطور دقیق در حل بررسی پرونده هستند.

وی اضافه کرد: دادستان شهرستان مهاباد نیز با دستور اینجانب به همراه کارآگاهان جنایی برای بررسی بیشتر پرونده در محل حادثه (شهر مهاباد) حضور پیدا کرده و تحقیقات همه جانبه‌ای در این ارتباط در حال انجام است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق بررسی‌ها اثبات شده که شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده و این موضوع را اعضای خانواده این خانم هم تأیید کرده‌اند.

به گفته وی، حسب اعلام مراجع انتظامی و امنیتی در محدوده منزل این خانم در زمان وقوع حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس نیز وجود نداشته است.

عتباتی ادامه داد: در حال حاضر پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است.

وی با بیان اینکه این پرونده با دستور ویژه در حال رسیدگی است، یادآور شد: دستگاه قضایی با دقت و جدیت و بدون توجه به فضا سازی های رسانه‌ای موضوع قتل خانم احمدی را بررسی می‌کند.

در روزهای اخیر یکی از افرادی که رسانه‌های ضد انقلاب روی ماجرای فوت وی مانور داده و تلاش می‌کنند مرگ او را با اغتشاشات اخیر مرتبط کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر