پلمب مرکز زیبایی پزشکی که دختر 19 ساله اهوازی را به کما برد

مدیر بیمارستان امام: فعلا امیدی برای بقای بیمار نداریم.

به گزارش مملکت آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز  درباره این رخداد گفت:

مرکزی که دختر 19 ساله اهوازی خانم در آن عمل را انجام داده، شناسایی شده و توسط پلیس اماکن و اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز پلمب شده است و اقدامات قانونی در این خصوص در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر