برتری دورتموند برابر آگزبورگ در دیداری پر گل
تیم بورسیا دورتمند در دیداری پرگل و تماشایی با نتیجه ۵ بر ۳ برابر آگزبورگ به برتری رسید و به رده چهارم جدول ردهبندی بوندسلیگا صعود کرد.
به گزارش مملکتآنلاین، بازیکنان تیم بروسیا دورتموند امشب و در جریان رقابتهای هفته هجدهم بوندسلیگای آلمان در دیداری تماشایی و پرگل آگزبورگ را در ورزشگاه خانگی خود «ایمپولس آرنا» با نتیجه قابل توجه ۵ بر ۳ شکست دادند و به رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات صعود کردند.
شاگردان «لوسین فاور» در این دیدار دیدنی عملکرد فوق العادهای داشتند و حریف را در مقابل هواداران پرشور خود درحالی با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دادند که گل اول این دیدار را بازیکنان میزبان به ثمر رسانده بودند.
«جولیان برنات» دردقیقه ۴۹، «هالند» در دقایق ۵۹ ،۷۰ و ۷۹ و «سانچو» در دقیقه ۶۱ برای زنبورها در این دیدار گلزنی کرده و این نتیجه درخشان را رقم زدند.
![]()
«فلورین نیدرلینچر» در دقایق ۳۴ و ۵۵ و «مارکو ریچهتر» در دقیقه ۴۶ برای آگزبورگ گلزنی و دروازه دورتموند را گشودند. دورتموند با کسب این پیروزی درخشان خارج از خانه ۳۳ امتیازی شد و به رده چهارم رقابت های بوندسلیگا صعود کرد.
![]()
آگزبورگ نیز با قبول هفتمین شکست فصل خود با ۲۳ امتیاز همچنان در جایگاه دهم باقی ماندند.
در سایر دیدارهای همزمان نیز این نتایج به دست آمد:
هافن هایم یک – فرانکفورت ۲
دوسلدورف صفر – وردربرمن یک
ماینتس یک - فرایبورگ ۲
کلن ۳ - وولفسبورگ صفر
ارسال نظر