ناکامی «کلینزمن» با هرتابرلین برابر دورتموند ۱۰ نفره

تیم هرتابرلین امشب درچارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم بوندسلیگای آلمان درحالی‌که «یورگن کلینزمن» را برروی نیمکت داشت، مغلوب دورتموند ۱۰ نفره شد.

ناکامی «کلینزمن» با هرتابرلین برابر دورتموند ۱۰ نفره

به گزارش مملکت‌آنلاین، کلینزمن که هفته گذشته یک بار دیگر به بوندسلیگا بازگشت و هدایت تیم هرتابرلین را برعهده گرفته است، در نخستین حضورش در این رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر یک مغلوب دورتموند شد.

«جودن سانچو» در دقیقه ۱۵ و «تورگان هازارد» در دقیقه ۱۷ گل‌های زنبورها را درون دروازه حریف جای دادند.

 مارکو رویس درحال عبور از بازیکنان هرتابرلین

«والدیمیر دریدا» در دقیقه ۳۴ برای تیم هرتابرلین گلزنی کرد اما با این گل مانع از شکست تیمش در این دیدار حساس نشد.

مهم‌ترین اتفاق این دیدار پس از به ثمر رسیدن گل‌ها اخراج «مت هوملز» مدافع میانی تیم دورتموند در این دیدار بود.

این دیدار در ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه «المپیک برلین» آغاز شد و در ۲۰ دقیقه ابتدایی آن تیم دورتموند به رغم اینکه میهمان بودند، با بازی مالکانه خود نسبت به حریف برتری پیدا کرده و در دقایق ۱۵ و ۱۷ با نفوذ از سمت راست زمین حریف ارسال عرضی به محوطه هجده قدم سانچو و هازارد را در موقعیت گلزنی قرار داده و آنان با شوت‌هایی دقیق دروازه حریف را گشودند و تیم خود را پیش انداختند.

در ادامه شاگردان کلینزمن با در اختیار گرفتن توپ و میدان برتری خود را به حریف دیکته کردند اما این وضعیت زمان زیادی به طول نیانجامید و بازی مالکانه دورتموند مانع از طراحی حملات بازیکنان هرتابرلین شد تا یک بار دیگر بازی به تعادل کشیده شود.

در دقیقه ۳۴ «لوکباکیو» با حرکت عرضی و انفرادی دفاع متمرکز دورتموند را سردرگم و با شوتی سنگین روانه دروازه آنان کرد که این توپ با برخورد به پای دریدا تغییر مسیر داد و درون دروازه دورتموند جای گرفت.

دردقیقه ۴۵ هوملز بازیکن دورتمند درحالی‌که بازیکنان حریف ضد حمله توفانی را شروع کرده بودند، بازیکن حریف را با خطا متوقف و با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا  تیمش با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد.

هرتابرلین نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید. در دقیقه ۴۸ «داوی شلک» برای هرتابرلین گلزنی کرد که داور ابتدا آن را پذیرفت اما  پس از  درخواست برای بازبینی این گل توسط VAR  گل  مردود اعلام شد.

در ادامه بازیکنان هرتابرلین که یک بازیکن بیشتر از حریف داشتند، با در اختیار گرفتن توپ و میدان بر بازی مسلط شدند اما تلاش آنان برای به ثمر رساندن گل تساوی کافی نبود.

کلینزمن برای تغییر این نتیجه بازیکنان جدیدی را به زمین فرستاد اما این جا به جایی‌ها کمکی به آنان نکرد و در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی نیفتاد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم دورتموند با کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه ۲۳ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد تیم هرتابرلین نیز با قبول این شکست و به رده شانزدهم سقوط کرد.

در سایر دیدارهای همزمان این نتایج به دست آمد:

کلن یک – آگزبورگ یک

هافن هایم یک – دوسلدورف یک

پادربون ۲ – لایپزیک ۳

منبع: ایرنا

ارسال نظر