ویسی سرمربی صنعت نفت ماند

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: پس از مذاکرات صورت گرفته با عبدالله ویسی، این مربی تا پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس در تیم ماندنی شد.

به گزارش مملکت آنلاین، محمدحسین رحمانی اظهار کرد: ویسی پس از شکست برابر گلگهر سیرجان و بعد از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه، از هدایت تیم انصراف داد و دیگر قصد بازگشت به آبادان را نداشت.

وی افزود: اعضای هیات مدیره روز بعد از بازی با برگزاری نشستی با حضور ویسی، برای ادامه همکاری این مربی به توافق رسیدند و تا پایان نیم فصل هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: در پایان این مذاکرات سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت به احترام مردم آبادان و مشروط به پذیرش استعفا در نیم فصل مسابقات لیگ برتر، در سه بازی آینده تا پایان نیم فصل هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

رحمانی بیان کرد: یقین داریم ویسی توانایی خارج کردن تیم از شرایط فعلی را دارد و در سه بازی باقی‌مانده امتیاز لازم برای خروج از بحران را کسب خواهد کرد.

وی ادامه داد: ویسی هدایت کننده تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی مقابل شمس‌آذر امروز همراه تیم به قزوین سفر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر