برکناری اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ از بایرن / کان: نگذاشتن در قهرمانی باشیم

مدیران ورزشی بایرن‌مونیخ با وجود قهرمانی در بوندسلیگا از سمت خود کناره‌گیری کردند.

به گزارش مملکت آنلاین، بایرن‌مونیخ امروز (شنبه) در هفته پایانی بوندسلیگا از لغزش دورتموند در وستفالن استفاده کرد و برای یازدهمین فصل پیاپی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

با این حال رسانه‌های معتبر آلمانی مانند بیلد و کیکر پس از این قهرمانی از کناره‌گیری الیور کان و حسن صالح‌ حمیدزیچ از کادر مدیریتی بایرن‌مونیخ خبر دادند. همچنین یان کریستین دریسن، مدیر مالی بایرن مونیخ موقتا جایگزین این دو نفر شده است.

اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در این فصل نتوانستند عملکرد خوب مدیریتی از خود به جای بگذارند و در شرایطی که بایرن‌مونیخ شانس کسب سه‌گانه را داشت، یولیان ناگلزمان را از سرمربیگری باواریایی‌ها برکنار کردند و توخل را به جای او آوردند اما ریسک آنها جواب نداد و نهایتا تنها یکی از سه جام ممکن را کسب کردند.

واکنش کان به اخراجش از بایرن: اجازه ندادند در جشن قهرمانی شرکت کنم

اولیور کان این گونه به اخراجش واکنش نشان داد: «دوست داشتم که با تیم به کلن سفر کنم تا جشن قهرمانی بگیریم اما این اجازه را ندادند.»

انتهای پیام/

ارسال نظر