ام‌باپه قطعا از پاری‌سن‌ژرمن جدا می‌شود

امباپه، در فکر جدایی از پاری‌سن‌ژرمن است.

ام‌باپه قطعا از پاری‌سن‌ژرمن جدا می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، ستاره فرانسوی نمی‌خواهد بند یک ساله تمدید قراردادش را فعال کند و رئال مادرید و منچستریونایتد وضعیت او را زیر نظر دارند.

روزنامه اکیپ چهارشنبه، ۲۴ مه (۳وم خرداد)، خبر داد که کیلیان امباپه نمی‌خواهد به سال سوم قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن متعهد بماند و این می‌تواند بلوایی در بازار نقل‌و‌انتقالات به پا کند. امباپه ۲۰۲۱ قرارداد جدیدی با پاریس امضا کرد که دو ساله است و قابلیت یک سال تمدید دارد، ولی ستاره فرانسوی ظاهرا تمایلی به فعال کردن این بند قراردادش ندارد.

اکیپ نوشته است: «مدیران پاریس می‌خواهند پروژه جدیدشان را پیرامون او بنا کنند، ولی بهترین گلزن لیگ به آن بدبین است. او فعلا تمایلی به فعال کردن بند قراردادش مربوط به فصل ۲۵ – ۲۰۲۴ ندارد.»

تابستان ۲۰۲۱ قرارداد قبلی امباپه به پایان رسید و او تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت، ولی مالکان قطری باشگاه و فشارهای سیاسی، ستاره تیم ملی فرانسه را متقاعد کرد که قرارداد جدیدی امضا کند. امباپه در آن زمان باور داشت که با حضور مسی و نیمار، می‌توانند سرانجام قهرمان اروپا شوند، ولی پاری‌سن‌ژرمن در دو فصل گذشته عملکرد ناامیدکننده‌ای در لیگ قهرمانان داشته است. آن‌ها در یک‌هشتم نهایی این جام شکست تحقیرآمیزی مقابل بایرن مونیخ داشتند، در حالیکه قهرمان بوندس‌لیگا فصل خوبی را سپری نمی‌کند و در مرحله بعد مغلوب منچسترسیتی شد.

انتهای پیام/

منبع: ایندپندنت

ارسال نظر