قلعه‌نویی: از حضور قطبی در تیم امید استقبال کردم ولی منتفی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از حضور افشین قطبی در تیم ملی حمایت کردم اما نمی‌دانم که چرا حضور او در فوتبال ایران منتفی شد.

قلعه‌نویی: از حضور قطبی در تیم امید استقبال کردم ولی منتفی شد

به گزارش مملکت آنلاین، امیر قلعه‌نویی با حضور در کلاس مربیگری درجه D آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از باشگاه خوب سایپا تشکر می کنم که بستر این کلاس را فراهم کرد. وظیفه من هم بود به عنوان کسی که چند دهه در این ورزش کار کردم، این دعوت را بپذیرم و بیایم.

وی در خصوص انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید عنوان کرد: فدراسیون بهتر است در این مورد صحبت کند. عنایتی از مربیان خوب و آینده‌دار فوتبال ما است. از یک ماهه پیش پروسه انتخاب مربی را آغاز کردیم و به کمیته ملی المپیک رفتیم. در آنجا نظرمان را گفتیم. آنجا تصمیم‌گیری شد که حبیب کاشانی به عنوان مدیر تصمیمش را بگیرد. او چند وقت یکبار از من مشورت می‌گرفت و من هم نظرم را می‌گفتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد:‌ آن گزینه‌هایی که ابتدا مطرح شد، نهایی نشد. زمانی که در قطر بودم به صورت تماس تصویری حبیب کاشانی، افشین قطبی را کاندیدا کرد و من هم خیلی استقبال کردم. اعتقاد داشتم قطبی پتانسیل زیادی دارد. من آنجا پیشنهاد دادم با توجه به اینکه قطبی مدتی از فوتبال ایران دور بوده و شناختش کمتر شده، از مربی‌ای کنار او استفاده کنیم که شناخت داشته باشد اما اینکه حضور او به چه علت منتفی شد را نمی‌دانم.

وی در رابطه با ناراحتی حبیب کاشانی گفت: کاشانی قطبی را معرفی کرد و ما هم تایید کردیم. گفتیم که قطبی قبلا به فوتبال ایران خدمت کرده و الان هم می‌تواند این کار را انجام دهد اما کنار او باید یکی را بگذاریم که شناختش از جوان‌ها بیشتر شود و تیم امید و او آسیب نبینند. اینکه به چه علت حضورش منتفی شد را نمی‌دانم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه شهریار مغانلو، پیام نیازمند و مهدی ترابی قرار است تیم امید را همراهی کنند، تاکید کرد: این انتخاب حسینی بود و شاید با حضور عنایتی این نفرات فرق کنند.

وی در مورد انتخاب مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی گفت: نامه دادیم و مراحل پایانی در حال انجام است. فکر کنم پیش قرارداد او هم ارسال شده است. مربی بسیار خوبی است و در اجلاس فیفا با مدیرش صحبت کردیم و از او تعریف کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر