انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی امید با نظر قلعه‌نویی بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: با بررسی گزینه‌های مورد نظر برای هدایت تیم امید ایران در نهایت با پیشنهاد سرمربی تیم ملی موافقت شد و رضا عنایتی سکان این تیم را در اختیار خواهد گرفت.

انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی امید با نظر قلعه‌نویی بود

به گزارش مملکت آنلاین، احسان اصولی بعد از نشست هیئت رئیسه فوتبال در جمع خبرنگاران و در واکنش به انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: در این جلسه مباحثی مطرح بود که یکی از آنها به بحث انتخاب و معرفی سرمربی تیم امید باز می‌گشت. مصوباتی در این جلسه داشتیم که بحث روز ما به تیم امید مربوط بود که نهایی و مشخص شد.

وی ادامه داد: در جلسه گذشته هم در این خصوص صحبت کرده بودیم که باید یک ساز و کار و هماهنگی بین تیم ملی فوتبال بزرگسالان و امید به وجود بیاید پیشنهاد امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در این خصوص بسیار مهم بود که پس از بررسی‌ها و گفت‌وگوهای و نشست های متعدد میان فدراسیون و کمیته ملی المپیک در نهایت با پیشنهاد قلعه‌نویی موافقت شد و در نهایت رضا عنایتی به عنوان سرمربی معرفی شد.

اصولی با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست گفت: دومین بحث ما به تعداد بازیکنان خارجی در لیگ باز می گشت که تعداد آنها ۱+۶ شد و این افزایش با هدف بهینه سازی لیگ و استفاده از ظرفیت های موجود در دستور کار قرار گرفت، از سویی دیگر به دنبال تعدیل قراردادها و عرضه و تقاضا هستیم تا به نوعی شرایط را متوازن کنیم.

وی تصریح کرد: در امور مالی هم پیشنهادهایی مطرح شد که در تنظیم صورت های مالی، پیس‌بینی مجمع و مسایلی از این دست نیز مذاکراتی صورت گرفت.

اصولی به تعدد داوران در لیگ برتر و لیگ آزادگان هم اشاره کرد و گفت: تعدد داوران در لیگ برتر و لیگ یک بررسی شد، در نهایت نظر بر این شد که این تعداد برای فصل پیش رو این تعداد کمتر شود که جزییات به صورت فنی از سوی کمیته داوران مطرح خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص حضور قربانزاده در جلسه امروز عنوان کرد: رئیس سازمان خصوصی سازی با رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مولدسازی اماکن ورزشی بحث و تبادل نظر کرد و از امکانات مجموعه نیز بازدیدی داشت. فوتبال ظرفیت‌های خوبی دارد و با توجه به گستردگی در کل کشور و امکاناتی که در اختیار است می‌تواند منبعی برای درآمدزایی هم باشد.

وی درخصوص اینکه شنیده می‌شوددر مسابقات کافا یک تیم آفریقایی به گروه ایران اضافه خواهد شد، گفت: حضور عمان قطعی است اما کنیا هنوز نهایی نشده اما به محض قطعی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

اصولی در مورد دستیاران امیر قلعه‌نویی تاکید کرد: نفرات را خود او انتخاب خواهد کرد اما در ساز و کار قرارداد و برخی الزاماتی که وجود دارد، رئیس فدراسیون هم نظر خواهد داد، بیشتر تمرکز ما روی سرمربی تیم ملی امید بود اما در گام بعدی به این مساله ورود خواهیم کرد.

وی در مورد ابهامات به وجود آمده و خبری مبنی بر حذف استقلال و حضور پرسپولیس در آسیا گفت: هیچ چیز قطعی نشده و ما هم تا آن زمان نمی توانیم چیزی را به صورت قطعی اعلام کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درمورد آخرین شرایط ساختمان فدراسیون، گفت: تاج در این خصوص مفصل صحبت کرد. یک رای وجود دارد و در زمان خودش برای تجدید نظر و دفاع صحبتی نشده است. مجوز یک رفع تعهد ارزی گرفته شده بود و بیش از آن مبلغ پرداخت شده بود. پیگیری‌ها در حال انجام است تا این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر