مازیار زارع از هدایت ملوان کناره گیری کرد

سرمربی ملوان با بازیکنان و اعضای این باشگاه خداحافظی کرد.

مازیار زارع از هدایت ملوان کناره گیری کرد

به گزارش مملکت آنلاین، پس از پایان فصل بیست و دوم و بقای ملوان در لیگ برتر فوتبال، به نظر می‌رسد این باشگاه برای فصل جدید با تغییرات زیادی هم در کادر مدیریت و هم در کادر فنی همراه خواهد بود. نخستین و اصلی‌ترین تغییر در ملوان، رفتن مازیار زارع و پژمان نوری است. 

سرمربی ملوانان که با انتشار پستی در فضای مجازی، خداحافظی و قطع همکاری خود با ملوان را اعلام کرد، در طول فصل از شرایط این باشگاه راضی نبود و ظاهرا مدیریت ملوان نتوانسته بود خواسته‌های این مربی را عملی کند. پیروز نشدن در ۱۲ بازی پایانی لیگ بیست و دوم شرایط را طوری رقم زد که انگیزه زارع از بین برود و بلافاصله پس از اتمام فصل با ملوان خداحافظی کند.

پژمان نوری نیز دیگر جدا شده باشگاه ملوان خواهد بود زیرا مدیرعامل قوهای سپید از همکاری مسئولان دولتی استان گیلان برای کمک به ملوان راضی نیست و نسبت به کوتاهی آن‌ها در طول فصل شکایت داشت و حالا به نظر می‌رسد برای این مقطع، همکاری او با باشگاه به نقطه پایان رسیده است.

با جدا شدن این دو رکن اصلی باشگاه، بعید به نظر می‌رسد پوررشید، حامی و اسپانسر باشگاه ملوان هم در این باشگاه نماند زیرا او بارها اعلام کرده بود که به خاطر نوری و زارع با ملوان همکاری می‌کند. به نظر می‌رسد که هنوز فصل جدید آغاز نشده، قوهای سپید انزلی با مشکلات جدی روبرو هستند و باید دید راهکار مسئولان برای این اتفاق چه خواهد بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر