حمید درخشان: کارنامه من درخشان‌تر از رضا عنایتی بود

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: کارنامه من برای حضور در تیم امید به عنوان سرمربی بسیار پربارتر از رضا عنایتی بود.

حمید درخشان: کارنامه من درخشان‌تر از رضا عنایتی بود

به گزارش مملکت آنلاین، حمید درخشان در مورد اینکه یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم امید خود او بود، گفت: بله، من هم یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم امید بودم، اما وقتی فدراسیون با سرمربی تیم ملی صحبت کرد، نظر او را برای انتخاب سرمربی تامین کرد و به این ترتیب عنایتی سرمربی شد. بعد از این انتخاب هم به من پیشنهاد مدیریت تیم فنی امید را دادند که من قبول نکردم و گفتم چون خودم یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم بودم حاضر به قبول این سمت نیستم.

وی در مورد اینکه او رفاقت نزدیکی با قلعه‌نویی دارد و چطور عنایتی به او ترجیح داده شده، گفت: دیگر این نظر شخصی است. اگر می‌خواستند بر اساس معیارها سرمربی تیم امید را انتخاب کنند کارنامه من بسیار پربارتر از رضا عنایتی بود. من در رده‌ پایه‌ها مربیگری کرده‌ام. با تیم نوجوانان به جام جهانی صعود کرده‌ام. در آسیا کاپیتان تیم ملی بوده‌ام و تمام فاکتورهای من بهتر بود و چیزی کمتر از عنایتی نداشتم، اما این نظر شخص قلعه‌نویی بود که عنایتی سرمربی شود.

درخشان در مورد اینکه اگر او سرمربی تیم امید می‌شد می‌توانست تیم را به المپیک برساند، گفت: من تجربه کار در رده پایه تیم ملی به عنوان مربی را داشتم. می‌توانستم موفق شوم، اکنون هم به عنوان یک ایرانی و یک فوتبالی برای عنایتی دعا می‌کنم تا موفق شود و تیم امید بعد از سال‌ها به المپیک برسد.

وی در مورد اینکه برای حضور در تیم امید بحث مالی داشته یا نه، گفت: صحبت مالی انجام نشد. من صحبت‌های اولیه را با فدراسیون انجام داده بود. آقایان تاج و نبی هم در جریان این مسئله بودند، اما درنهایت فدراسیون با نظر قلعه‌نویی، عنایتی را انتخاب کرد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر بیست و دوم اظهار داشت: پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتی که داشت به قهرمانی رسید. هماهنگی خوب و مدیریت کادر فنی و بازیکنان باعث شد که آنها با وجود همه سختی‌ها قهرمان شوند. رقابت در لیگ برتر این فصل بسیار سخت بود. سپاهان، استقلال و پرسپولیس هر سه در کورس بودند و برای دو حریف دیگر احترام قائل هستم،‌اما پرسپولیس کار بزرگی انجام داد تا این تیم قهرمان شد. پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب داشت، حتی تا رده سوم جدول پایین آمد و بعد دوباره خود را به رده دوم و سپس به صدر جدول رساند. این قهرمانی را به آنها تبریک می‌گویم.

درخشان در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند از سد تیم هوادار که ساکت الهامی سرمربی آن است بگذرد، گفت: پرسپولیس آمادگی خوبی دارد و می‌تواند دوباره در جام حذفی قهرمان شود. امیدوارم روند خوبشان را در جام حذفی حفظ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • داود طاهری ارسالی در

    واقعا به قول اقای مایلی کهن. مافیای فوتبال کار خودش رو کرد. نه قلعه نویی به درد تیم ملی میخورد نه عنایتی