اوبامینگ با ۸ دقیقه بازی در طول یک فصل مدال قهرمانی گرفت!

مهاجم گابنی چلسی به خاطر قهرمانی در لالیگا در پایان فصل مدال قهرمانی دریافت خواهد کرد.

اوبامینگ با ۸ دقیقه بازی در طول یک فصل مدال قهرمانی گرفت!

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از الموندو، پیر امریک اوبامیانگ در فصل ۲۲-۲۰۲۱، در ۱۷ بازی برای بارسلونا ۱۱ گل به ثمر رساند اما در فصل جاری او تنها ۸ دقیقه در هفته اول لالیگا مقابل رایو وایکانو بازی کرد. پس از آن به چلسی رفت و در ۱۵ دیدار تنها یک گل برای تیم لندنی به ثمر رساند تا فصل کابوس واری را سپری کرده باشد.

اوبامیانگ ۳۳ ساله برای اولین بار قهرمان یک لیگ داخلی می‌شود. البته پیش از این او قهرمان لیگ اتحادیه فرانسه، جام حذفی و سوپرکاپ آلمان و همچنین جام حذفی و سوپرکاپ انگلیس شده بود.

هشت دقیقه بازی او برای بارسلونا در هفته اول به منزله این است که او نیز در پایان فصل در فهرست تیم بارسلونا برای دریافت مدال قرار خواهد گرفت و به این ترتیب او قهرمانی در لالیگا را به دست خواهد آورد و به زودی به مدال قهرمانی خود می‌رسد.

پیر اوبامیانگ بعد از جدایی از بارسلونا دوباره به لیگ برتر انگلیس برگشت تا این بار پیراهن چلسی را بر تن کند. اوبامیانگ در چلسی کمتر فرصت بازی پیدا کرده و تراکم در خط حمله تیم لندنی باعث شده او در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین باشد. اوبامیانگ در حالی از بارسلونا جدا شد که زیر نظر ژاوی عملکرد بسیار خوبی داشت. در گزارش روزنامه آس آمده است که این بازیکن گابنی دست به هر کاری می‌زند تا دوباره پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

قرارداد اوبامیانگ با چلسی تا پایان فصل جاری است و این بازیکن باتجربه دوست دارد دوباره راهی بارسلونا شود.

باید دید این بازیکن در تابستان چه تصمیمی خواهد گرفت و راهی چه تیمی می شود ولی گفته می شود سران بارسلونا نیز به دنبال ذخیره‌ای مناسب برای لواندوفسکی‌اند و اوبامیانگ بهترین گزینه در شرایط کنونی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر