یک سگ کاندیدای شهرداری تورنتو کانادا!

انتخابات بزرگترین شهر کانادا قرار است تقریبا یک ماه دیگر برگزار شود و این در حالیست که علاوه بر یک جوان کلاس دوازدهمی، یک سگ روسی هم در میان نامزدها دیده می‌شود!

یک سگ کاندیدای شهرداری تورنتو کانادا!

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از وبسایت روزنامه گاردین، انتخابات زودهنگام شهرداری تورنتو پس از آن اعلام شد که شهردار سابق این شهر در پی اعتراف به روابط خارج از ازدواج با یکی از کارمندانش، از سمت خود استعفا کرد.

نامزدهای شهرداری این بزرگترین شهر کانادا تا جمعه فرصت دارند آمادگی خود را به مراجع مربوطه اعلام نمایند. از میان ۱۰۲ «چهره‌ای» که تا امروز برای شهرداری ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توان به یک مقام سابق پلیس، یک کمدین و یک سگ اشاره کرد!

جنیفر مک‌کلوی، معاون شهردار سابق از زمان استعفای او موقتا مسئولیت‌های شهرداری را برعهده گرفته‌است.

یکی از آخرین نامزدهایی که آمادگی خود برای رقابت بر سر شهرداری تورنتو را اعلام کردند، سگ امدادی روسی با نام «مالی» است. توبی هیپس، صاحب این سگ که با اسکیت به تالار شهر تورنتو آمد، گفت که به نیابت از سگش در آنجا حاضر است.

او به خبرنگاران گفت که دغدغه اصلی این سگ هفت ساله استفاده از نمک جاده در زمان یخبندان است که به پنجه‌هایش آسیب می‌زند. توبی به نیابت از سگش به خبرنگاران گفت که اگر پیروز شود، فضای گفتمان متمدنانه‌تری در نشست‌های شورای شهر برقرار خواهد شد، زیرا «وقتی یک حیوان در اتاق باشد، مردم انسان‌تر می‌شوند!»

یکی دیگر از نامزدهای این انتخابات یک جوان کلاس دوازدهمی است که در وبسایت تبلیغاتی‌اش گفته یک مرد واقعی است، نه عروسک خیمه‌شب‌بازی.

او در کارزار تبیلغاتی‌اش با کنایه به رابطه نامشروع شهردار سابق با کارمندش، تاکید کرده که مجرد است، پس امکان ندارد مانند او به همسرش خیانت کند! از دیگر نقاط قوتی که این جوان در وبسایتش ذکر کرده این است که جوان‌ترین نامزد است و قرار نیست در طول دوره خدمت از دنیا برود!

انتهای پیام/

ارسال نظر