ستون فلزی مرموز این‌بار در تورنتو رویت شد

به نظر می‌آید روند ظهور ناگهانی ستون‌های مرموز فلزی ادامه یابد. در کلان‌شهر تورنتو در کانادا نیز ستونی هویدا شد که تماشاگران کنجکاو زیادی را به این محل کشانده است.

ستون فلزی مرموز این‌بار در تورنتو رویت شد

به گزارش مملکت آنلاین، یک ستون فلزی مرموز دیگر همانند ستون‌هایی که در منطقه صحرایی آمریکا و دیگر نقاط جهان دیده شده بود، این بار در کلان‌شهر کانادایی تورنتو یافت شده است.

به گزارش رسانه‌های کانادا، این ستون سه‌گوش یکپارچه فلزی که از قرار معلوم درونش خالی است، روز پنجشنبه ۳۱ دسامبر (۱۱ دی) در حاشیه شهر ظاهر شد.

بسیاری از ساکنان شهر برای دیدن این ستون مرموز روزهای پنجشنبه و جمعه راهی این محل شدند. گروهی از شهروندان نگران هستند که هجوم جمعی افراد کنجکاو و تجمع در این محل به گسترش ویروس کرونا دامن بزند. دولت کانادا از مردم خواسته است در خانه‌های خود بمانند.

صبح جمعه اول ژانویه افرادی این ستون را با کمک اسپری به رنگ قرمز درآورند. سپس افراد دیگری کوشیده‌اند این رنگ را پاک کرده و جلای فلزی آن را بار دیگر زنده کنند.

در ماه نوامبر ستون فلزی صیقل‌خورده‌ای در بیابان ایالت یوتای آمریکا ظاهر و چندی بعد ناگهان ناپدید شد.

کشف این ستون در میان کاربران اینترنت به گمانه‌زنی‌های فراوانی منجر شده است. دوستداران داستان‌های علمی - تخیلی گفته‌اند که این کار موجودات فرازمینی است و برخی دیگر آن را یادبودی برای سال کرونایی ۲۰۲۰ دانستند.

پاره‌ای از ناظران گمان دارند که ستون یادشده اثری از جان مک‌کرکن، هنرمند آمریکایی است که چندین سال در ایالت نیومکزیکو زندگی می‌کرد. این ایالت در همسایگی یوتا قرار دارد.

منبع: دویچه وله

انتهای پیام/

ارسال نظر