صحبت نورافکن درخصوص پشت پرده قهرمانی / کمیته انضباطی بازیکن سپاهان را فراخواند

در پی اظهارات نورافکن درباره پشت پرده قهرمانی لیگ، کمیته انضباطی بازیکن سپاهان را فراخواند.

صحبت نورافکن درخصوص پشت پرده قهرمانی / کمیته انضباطی بازیکن سپاهان را فراخواند

به گزارش مملکت آنلاین، امید نورافکن پس از پیروزی ۵ بر صفر سپاهان مقابل پیکان اظهار کرد: باید هوشیارانه‌تر مقابل ملوان بازی می‌کردیم. قهرمانی متعلق به سپاهان است. امروز هم خوب بودیم اما در ۱۵ دقیقه آخر می‌توانستیم باز هم گل بزنیم. به برد در این دیدار نیاز داشتیم. من قبلا هم گفته بودم قهرمانی تا هفته پایانی مشخص نمی‌شود و همین‌طور هم شد. امیدوارم در بازی آینده هم سرحال باشیم تا هر سه امتیاز بازی بعدی را کسب کنیم.

او ادامه داد: بازی با مس حساسیت بالایی دارد اما تجربه من می‌گویم هیچ بازی آسان نیست و اگر آسان بگیریم نتیجه را از دست می‌دهیم. با همه این‌ها سپاهان مستحق قهرمانی در این فصل بود و به نظر من اکنون هم سپاهان قهرمان این فصل است. امیدوارم این‌طور باشد. باتوجه به همه مسائل بیرونی فوتبال، سپاهان حتی اگر جایگاه اول را به دست نیاورد، باید بگویم قهرمان شده است. کسانی که پشت پرده را می‌دانند، معتقدند سپاهان این فصل قهرمان لیگ برتر شد.

مدافع سپاهان در رابطه با عملکرد مناسبش در طول فصل عنوان کرد: من تمرینات خیلی زیادی در فصل و هفته انجام می‌دهم. یک چیزهایی هم به ذات فوتبال برمی‌گردد. تلاش و تمرینات مربیان باعث می‌شود خوب کار کنم. زندگی و برنامه‌ریزی خوبی هم دارم که به روز بازی منتقلش می‌کنم. من مسئولیت‌پذیر هستم و همین‌طور می‌توانم این راه را ادامه دهم.

کمیته انضباطی فدراسیون از نورافکن توضیح خواست

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد: در پی تخلف صورت‌گرفته از سوی امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان اصفهان، مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات از طریق مصاحبه علیه مقامات رسمی، ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر