جریمه سنگین باشگاه تراکتور بخاطر هوادارانش

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور را به دلیل تخلف هوادارانش در بازی با سپاهان جریمه کرد.

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از ‌رسانه رسمی باشگاه تراکتور، براساس رأی کمیته انضباطی، باشگاه تراکتور به دلیل استفاده تماشاگرانش از لیزر در بازی مقابل سپاهان، ۲ میلیارد ریال جریمه شد.

باشگاه تراکتور مکلف است حداکثر یک هفته پس از تاریخ صدور قطعی رأی، نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر