فروش بنزین در ظرف ممنوع

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با تأکید بر اینکه فروش بنزین در ظرف ممنوع است، گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه سوری، فروش حتی یک لیتر بنزین در ظرف خلاف مقررات و کاری غیرقابل دفاع است و تبعات و جرائم این مهم به طور مستقیم متوجه مالک جایگاه است.

فروش بنزین در ظرف ممنوع

به گزارش مملکت آنلاین، امین روستایی اظهار کرد: سوخت مورد نیاز برای ایام پایانی سال ۱۴۰۱ و منتهی به تعطیلات عید نوروز پیش رو ذخیره‌‎سازی شده و آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به میهمانان و هم استانی‌ها در ۱۲۷ جایگاه عرضه سوخت پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستیم.

وی تصریح کرد: فرارسیدن ایام منتهی به پایان سال و افزایش مصرف بنزین لزوم توجه دقیق مسئولان و متولیان امر سوخت‌رسانی را در راستای اجرای مقررات نظام توزیع بنزین دوچندان می‌کند.

وی تکریم و رضایت مندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در جایگاه‌ها و همچنین رعایت اکید دستورالعمل‌های جاری شرکت در امر توزیع را فصل‌الخطاب دانست و افزود: جایگاه‌داران در خط مقدم خدمت‌رسانی، آیینه تمام نمای شئون خدمت‌گزاری شرکت ملی پخش در عید پیش رو به هموطنان هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تعامل دو سویه و اثربخش مدیریت منطقه و مالکان جایگاه‌ها را منوط به حرکت دقیق ذی‌نفعان در چارچوب مقررات و ضوابط حاکم بر سیاست‌های تأمین و توزیع  فرآورده‌های نفتی دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بنزین در زمره کالاهای استراتژیک و دارای حساسیت‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی است و مدیریت بهینه توزیع، تنها با نقش آفرینی تمام گروه‌های ذینفع و نظارت مسئولانه مالکان جایگاه ها و مجاری عرضه بر ضرباهنگ مصرف سوخت امکان‌پذیر می‌شود.

روستایی اظهار کرد: تلاش در راستای حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی مردم بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب شده بنابراین فروش مظروف بنزین در هر شرایطی اکیداً ممنوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر