تعطیلی نیمی از نازل‌های جایگاه‌ای سوخت استان خوزستان بدلیل خرابی

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: بیش از نیمی از نازل‌های جایگاه‌های سوخت خوزستان به دلیل خرابی قطعات سامانه هوشمند از مدار خارج شده و غیرفعال هستند.

تعطیلی نیمی از نازل‌های جایگاه‌ای سوخت استان خوزستان بدلیل خرابی

به گزارش مملکت آنلاین، ابراهیم الباجی اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که در بحث گرمای هوا و همچنین گرد و خاک وجود دارد، قطعات سامانه‌های هوشمند جایگاه‌های سوخت خوزستان به سرعت دچار مشکل و خرابی می‌شوند و این مساله در پمپ بنزین‌های استان برای مردم مشکل‌ساز است.

خوزستان دارای بیشترین نازل‌های غیرفعال در کشور

وی با بیان اینکه خوزستان دارای بیشترین نازل‌های غیرفعال در کشور است، افزود: بیش از ۵۰ درصد نازل‌های جایگاه‌های سوخت خوزستان به دلیل خرابی قطعات سامانه هوشمند از مدار خارج شده و غیرفعال هستند.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: در حوزه عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز و آبادان حدود ۳ هزار و ۱۰۰ جایگاه سوخت وجود دارد که بیش از نیمی از آن‌ها از مدار خارج هستند.

الباجی ادامه داد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور تامین کننده این قطعات است و سهمیه‌ای که به خوزستان در بحث قطعات تعمیرشده سامانه‌های هوشمند تخصیص می‌دهد نسبت به آمار خرابی‌ها بسیار کمتر است و این مساله باعث شده است تا جایگاه‌های سوخت غیرفعال زیادی در استان وجود داشته باشد.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: عمر مفید بیشتر سامانه‌های هوشمند سوخت در جایگاه‌های سوخت خوزستان به پایان رسیده است و تعمیر قطعات این سامانه‌ها نیز فایده‌ای ندارد و حتما باید تعویض شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر