گل‌بای پارتی قلعه نوعی در گل گهر / دو بازی مساوی شد

در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال گل گهر حریف خود را گل باران کرد و دو بازی به تساوی انجامید.

گل‌بای پارتی قلعه نوعی در گل گهر / دو بازی مساوی شد

به گزارش مملکت آنلاین، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال پیگیری شد.

برد پرگل گل گهر هدیه سرمربی گری قلعه نوعی در تیم ملی

تیم فوتبال گل‌گهر در روزی که حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال قطعی شد برابر نفت مسجد سلیمان به برتری قاطع رسید.

گل‌گهر سیرجان موفق شد در این بازی با چهار گل نفت مسجد سلیمان را در هم کوبید.

امیر سامان سلطانی با کمک‌های محمدرضا مدیرروستا و حمیدرضا افشو قضاوت این مسابقه با بر عهده داشتند.

گل‌گهر در حالی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که امروز انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی قطعی شد و سیرجانی‌ها باید خودشان را برای خداحافظی با سرمربی‌شان آماده کنند. در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان هم با توجه به استعفای رضا عنایتی، در یک اقدام عجیب بدون سرمربی در این مسابقه به میدان رفت.

اگر چه نفتی‌ها در دقایق اولیه مسابقه سعی در ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه شاگردان قلعه‌نویی داشتند اما در ادامه این گل‌گهر بود که بر جریان بازی مسلط شد و رضا شکاری در دقیقه ۳۰ توانست این تیم را یک بر صفر پیش بیندازد. در ادامه نیمه اول، گل‌گهر دو بار دیگر هم توسط مرتضی تبریزی در دقیقه ۴۵ و علی اصغر عاشوری در دقیقه ۴+۴۵ به گل رسید تا چهل و پنج دقیقه اول با برتری ۳ بر صفر سیرجانی‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم هم برتری با شاگردان قلعه‌نویی بود و در دقیقه ۱+۹۰ یونس شاکری گل چهارم را به ثمر رساند تا در نهایت گل‌گهر با نتیجه ۴ بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

گل‌گهر با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده چهارم جدول قرار گرفت، نفت مسجد سلیمان هم با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول و یکی به مانده به آخر جدول باقی ماند.

نبرد آلومینیوم و پیکان برنده نداشت

دیدار آلومینیوم اراک و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.

رضا عادل با کمک‌های محسن سلطانی و اسماعیل احمدی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

آلومینیوم و پیکان در شرایطی به مصاف هم رفتند که شاگردان مهدی رحمتی پس سه تساوی متوالی در این بازی خانگی به دنبال بازگشت به جاده برد بودند، هر چند پیکان هم که در ۵ بازی اخیرش ۳ مساوی و دو باخت کسب کرده بود، سه امتیاز بازی را هدف گرفته بود.

بازی در نیمه اول اگر چه به برتری نسبی آلومینیوم همراه بود اما تلاش اراکی‌ها برای خلق موقعیت جدی روی دروازه رشید مظاهری بی نتیجه بود تا بازی در چهل و پنج دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم متعادل‌تر دنبال شد اما تلاش دو تیم برای رسیدن به گل به نتیجه نرسید تا آلومینیوم اراک و پیکان تهران به تساوی بدون گل رضایت بدهند.

فرار هوادار از شکست در ثانیه های پایانی

هوادار در دقایق پایانی دیدار برابر مس از شکست گریخت و سومین هفته‌ بدون برد را تجربه کرد.

دو تیم از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

مس در نیمه‌ نخست تیم بهتری بود و به گل هم دست پیدا کرد. در بیستمین دقیقه حسین صادقی، بازیکن هوادار به اشتباه توپ ارسال شده در داخل محوطه را وارد دروازه‌ی خود کرد تا میهمان با یک گل پیش باشد.

در نیمه‌ دوم نیز با وجود اینکه هوادار برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد اما مس هم بیکار نبود. هر ۲ تیم در این نیمه یک بار توپ را به تیرک دروازه‌ی طرف مقابل کوبیدند و نهایتا شاگردان ساکت الهامی در دقیقه‌ی ۸۸ به وسیله‌ حسین ابراهیمی به گل تساوی رسیدند.

سه دقیقه‌ بعد گلزن هوادار توسط مرتضی منصوریان از زمین بازی اخراج شد تا هوادار دقایق پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

هوادار با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و موقتا در همان رده‌ نهم باقی ماند. آنها در سه بازی اخیر خود بردی نداشته‌اند. مس نیز با یک امتیاز خارج از خانه اندوخته‌ خود را به عدد ۲۰ رساند تا همچنان تیم چهاردهم جدول باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر