برد سخت گل گهر مقابل پیکان

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیکان را مغلوب کند.

برد سخت گل گهر مقابل پیکان

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های گل‌گهر و پیکان در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان با قضاوت علی بای برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر یک گل‌گهر به پایان رسید.

شاگردان امیر قلعه‌نویی بازی را طوفانی آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۱۲ روی اشتباه رشید مظاهری به گل اول خود دست پیدا کنند. رضا شکاری روی پاس مرتضی تبریزی صاحب توپ شد و درحالی که مظاهری از دروازه بیرون آمده بود، با یک بغل پای زیبا از پشت محوطه جریمه تیمش را به گل رساند.

گل‌گهر در دقیقه ۲۸ اختلاف را به ۲ گل افزایش داد. در این دقیقه توپ با دخالت پورعلی در محوطه جریمه به عاشوری رسید ‌و این بازیکن با یک بغل پای فنی دروازه پیکان را باز کرد تا نیمه اول با برتری ۲ بر صفر گل‌گهر به پایان برسد.

خلاف نیمه اول، شاگردان مجتبی حسینی در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۵۶ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. لیموچی در محوطه جریمه با یک ضربه زیبا توپ را به کنج دروازه گل گهر فرستاد.

پس از گل اول پیکان، منادی و باقری بر سر توپ به شدت درگیر شدند که حضور مهران گلزاری، کاپیتان گل گهر و داور بازی به این دعوا خاتمه داد. بعد از این صحنه داور در پایش احساس درد کرد اما توانست به قضاوت بازی ادامه دهد.

با این نتیجه گل‌گهر با ۳۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت و پیکان با ۲۱ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر