تیک تاک هم امکانات جدید ولی پولی اضافه کرد

تیک‌تاک با عرضه قابلیت جدید، راه دیگری برای درآمدزایی تولید کنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی معرفی کرد.

تیک تاک هم امکانات جدید ولی پولی اضافه کرد

به گزارش مملکت آنلاین، توسعه دهندگان تیک تاک به تازگی قابلیت ثسِریز را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده‌اند که به تولیدکنندگان محتوای منتخب اجازه می‌دهد ویدئو‌های طولانی‌تری را به اشتراک بگذارند که تنها با پرداخت پول قابل دسترسی خواهد بود. هر کدام از سری‌ها، می‌تواند شامل ۸۰ ویدئو باشد که مدت هر کدام از آن‌ها، حداکثر ۲۰ دقیقه است. تولید کنندگان محتوا می‌توانند قیمت محتوای پولی خود را انتخاب کنند. کاربران تیک‌تاک پیش از این تنها قادر بودند ویدئو‌های ۱۵ ثانیه ای، یک دقیقه ای، سه دقیقه‌ای و ۱۰ دقیقه‌ای را در این پلتفرم به اشتراک بگذارند.

قابلیت جدید، رقابت با پلتفرم‌هایی نظیر یوتیوب که برای ویدئو‌های طولانی خود معروف است را داغ می‌کند، اما رقابت میان یوتیوب و تیک تاک موضوع جدیدی نیست. در آگوست سال ۲۰۲۱ یوتیوب، قابلیت YouTube Shorts را به عنوان جایگزین مستقیمی برای تیک‌تاک معرفی کرد. شرکت‌های دیگر مانند متا و اسنپ هم قابلیت ویدئوی کوتاه را معرفی کرده و سعی کردند با افزایش محبوبیت تیک تاک در آمریکا مقابله کنند.

تیک‌تاک اعلام کرد قابلیت جدید در حال حاضر برای گروه منتخبی از تولیدکنندگان محتوا موجود است. اما این شرکت قصد دارد این قابلیت را در ماه‌های آینده برای دیگران هم عرضه کند.

با این حال، نگرانی‌ها پیرامون حریم خصوصی به دلیل اینکه بایت دنس (شرکت مادر تیک‌تاک) در چین مستقر بوده و یک شرکت خصوصی است، تیک تاک را احاطه کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، کمیته امور خارجی مجلس آمریکا هفته گذشته به پیشبرد قانونی رای داد که به جو بایدن، رئیس جمهور این کشور، اختیار ممنوعیت تیک‌تاک را می‌دهند. سناتور‌های آمریکایی بعد از ظهر سه شنبه، لایحه دو حزبی جدیدی را معرفی کردند که به وزارت خزانه‌داری قدرت اقدام علیه بعضی از شرکت‌های فناوری خارجی از جمله بایت دنس چین را می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: سی ان بی سی

ارسال نظر