دانش آموزان نیشابوری هم دچار مسمومیت شدند

مدیر آموزش و پرورش نیشابور از انتقال تعدادی از دانش آموزان نیشابور به دلیل مسمومیت به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، سید مهدی قاضی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان دبیرستان بقراط نیشابور به دلیل بر هم خوردن حال عمومی دچار آسیب دیدگی شده که برخی از آنها به صورت سرپایی و برخی نیز به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به مساعد بودن حال عمومی دانش آموزان افزود: پس از مطلع شدن از شرایط ایجاد شده در آموزشگاه مذکور، بلافاصله اورژانس ۱۱۵، اورژانس اجتماعی، نیروی انتظامی، آتش نشانی و دانشکده علوم پزشکی در محل حاضر شدند و بررسی‌های لازم در حال انجام است.

وی بیان کرد: پیشگیری‌های لازم در شهرستان انجام شده است و از خانواده‌ها تقاضا داریم که آرامش خود را به طور کامل حفظ کنند.

گاز خاصی منتشر نشده است

ابوالفضل اسدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور اظهار کرد: طی بررسی تخصصی و بازدیدهای به عمل آمده مشخص شد گاز خاصی در مدرسه منتشر نشده است و عوامل ایجاد شده بیشتر جنبه روانی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر