تعداد دانش آموزان مسموم شده در هفتکل به ۵۵ تن رسید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تعداد دانش‌آموزان مسموم در شهرستان هفتکل افزایش یافت.

به گزارش مملکت آنلاین، حبیب حی‌بر شنبه شب در این خصوص بیان کرد: تعداد دانش‌آموزان مسموم در شهرستان هفتکل به ۵۵ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: ۱۸ نفر از این بیماران به مراکز درمانی اهواز و رامهرمز انتقال یافته‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین ۲۲ نفر آنها ترخیص و ۱۵ نفر در هفتکل تحت نظر هستند.

تعداد پنج نفر از این بیماران پسر هستند.

گفتنی است چندی پیش تعدادی دانش آموز در برخی از شهرستان‌های کشور نظیر قم و بروجرد مسموم شده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر