دانش آموزان یک مدرسه در پرند هم مسموم شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از مسمومیت تعدادی دانش‌آموز مدرسه محمدی شهر پرند خبر داد و گفت: حال دانش‌آموزان خوب است و تعدادی از آن‌ها مرخص شده‌اند.

دانش آموزان یک مدرسه در پرند هم مسموم شدند

به گزارش مملکت آنلاین، محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان پرندی اظهار داشت: امروز صبح ۲۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه شهید محمدی فاز ۶ پرند دچار مسمومیت شده که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی افزود: مراجعه کنندگان به بیمارستان در خصوص مسمومیت‌ها ۲۰ نفر بوده که ۶ نفر مرخص شده و ۶ نفر دیگر در حال ترخیص شدن هستند و ۸ نفر دیگر نیز در حال درمان هستند و احتمالاً تا ۲ ساعت آینده مرخص می‌شوند.

دادستان رباط‌کریم در ادامه گفت: پس از اطلاع اولیاء دانش‌آموزان از واقعه روی داده تعدادی از اولیا جهت اطلاع از وضعیت مقابل مدرسه تجمع کرده‌اند ولی خوشبختانه شرایط تحت کنترل است.

وی ضمن توصیه خانواده‌ها به صبوری و توجه نکردن به شایعات تأکید کرد: خوشبختانه حال همه دانش‌آموزان حسب گزارش‌های واصله در سلامت به سر می‌برند و تا این لحظه در هیچ مدرسه دیگری مورد مسمومیت نداشتم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با اعلام این مطلب که این موضوع در دست بررسی است خاطرنشان کرد: با تمام توان این موضوع را پیگیری و به محض اطلاع دقیق از عوامل این حادثه مطابق قانون تصمیم‌گیری و برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر