بازی استقلال و ملوان با تماشاگر است

با اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، در دیدار استقلال و ملوان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، با حضور حداکثر ۳۰ هزار تماشاگر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

بازی استقلال و ملوان با تماشاگر است

به گزارش مملکت آنلاین، با اعلام منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، در جریان دیدار استقلال و ملوان در هفته هفده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، حداکثر ۳۰ هزار تماشاگر در استادیوم آزادی حضور خواهند داشت.

به گفته این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، حداکثر ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت و ظرفیت حضور تماشاگران در هر بازی لیگ برتر به شرایط ورزشگاه میزبان بستگی دارد.

قنبرزاده همچنین اعلام کرد تا اطلاع ثانوی، زیرساخت‌های حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم نیست. او در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موارد مورد نظر AFC و فیفا، فراهم کردن زیرساخت‌ها است. ما تلاش می‌کنیم زیرساخت‌ها را به شکلی آماده کنیم که با فرهنگ‌مان هم‌خوانی داشته باشد. امیدوارم در مسیری پیش برویم که بانوان هم بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران از هفته ششم به این سمت، بدون حضور تماشاگران برگزار شده است و فقط مس رفسنجان در دو دیدار خانگی خود از حضور تماشاگران بهره برده که جمعیت قابل توجهی نبوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر