اعلام نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا

با پایان یافتن فرآیند شمارش آرا در استان گلستان، نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا اعلام شد.

اعلام نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا

به گزارش مملکت آنلاین، با اعلام ستاد انتخابات استان گلستان و پس از شمارش آرای مردم در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه مرکز استان شامل شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا آقایان "رمضانعلی سنگدوینی" و "عبدالغفور امان‌زاده" به عنوان منتخب مردم شریف این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شدند.

بر این اساس این دو نفر با کسب اکثریت نسبی آرا بالاتر از منصور خمری، غلامرضا منتظری، ابوذر فردوسی و ...  بیشترین رای را از مردم حوزه انتخابیه شرق استان گلستان کسب و به دلیل عبور از حد نصاب ۲۰ درصد آرا مستقیما وارد مجلس شورای اسلامی شدند.

رمضانعلی سنگدوینی در حال حاضر به عنوان منتخب مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی حضور دارد و پیش از آن نیز به عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان فعالیت کرده است.

عبدالغفور امان‌زاده نیز در دوره‌های قبلی توانسته بود تا یک قدمی ورود به مجلس پیش رود که هر بار به دلیل اختلاف اندک با نفرات بالاتر از حضور در بهارستان بازمانده بود.

مردم استان گلستان با غیرت و همیت مثال‌زدنی ضمن حضور حماسی در پای صندوق‌های رای مشارکت بالغ بر ۵۴ درصد را ثبت و درج کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر