فقدان فضای فرهنگی و تفریحی دختران گرگانی با «ایران دخت» مرتفع شد

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گلستان گفت: با افتتاح کافه «ایران دخت» در گرگان، خلأ وجود فضای فرهنگی و تفریحی دختران برطرف شد.

به گزارش مملکت آنلاین، به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، سید علی مهاجر ظهر شنبه در آیین بهره برداری از کافه «ایران دخت» ضمن تشکر و قدردانی از این اقدام ارزنده شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان در افتتاح این مرکز گفت: امروز در این پروژه شاهدیم استراتژی «دست در دست هم دهیم به مهر، گلستان خویش را کنیم آباد» در پروژه ها و رفع گره های استان گلستان نمایان شده است.

مهاجر افزود: الحمدالله با کار مضاعف، در قالب طرح شنبه های جهادی شهرداری گرگان، موضوع مغفول مانده خلأ فضای مفرح فرهنگی، تفریحی و اوقات فراغت دختران مرتفع شد.

وی عنوان کرد: با وحدت مدیران و مسئولان در کنار همدیگر، گره های استان و کارهای مغفول مانده باز گشایی می شود.

مهاجر تصریح کرد: امیدواریم در این مکان رهروان حضرت زهرا و حضرت زینب (س) پرورش یابند و با حفظ حریم و حجاب در بستر اجتماع حاضر شوند و نقش آفرینی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده شاهد راه اندازی مکان های بیشتر و اتفاقات خوبی برای هدیه به دختران این سرزمین در استان باشیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: زهرا کارزگر

ارسال نظر