عادل فردوسیپور: گل پرسپولیس آفساید بود
مجری برنامه مشهور نود عنوان کرد که گل پرسپولیسیها آفساید بوده است.
به گزارش مملکت آنلاین، عادل فردوسی پور اعلام کرد که گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بوده است.
او گفت:«گل پرسپولیسی ها به دلیل آفساید باید مردود اعلام می شد.اگر کمک داور ویدئویی بود همه چیز تغییر می کرد.»
انتهای پیام/
ارسال نظر