اعتراض باشگاه گل‌گهر به اشتباه وحشتناک داور بازی با پرسپولیس / کارشناسان داوری: توپ گل بود

باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار تصاویری از صحنه جنجالی عبور توپ از خط دروازه پرسپولیس به داوری این بازی اعتراض کرد.

اعتراض باشگاه گل‌گهر به اشتباه وحشتناک داور بازی با پرسپولیس / کارشناسان داوری: توپ گل بود

به گزارش مملکت آنلاین از روابط عمومی باشگاه گل گهر سیرجان، در بیانه این باشگاه آمده است: همیشه که نباید بهانه ‌VAR را گرفت. اگر داور و کمک داور در یک‌قدمی دروازه قادر به دیدن چنین صحنه واضحی نیستند و تشخیص نمی‌دهند که توپ از خط دروازه عبور کرده، چرا باید در بالاترین سطح فوتبال ایران داوری کنند؟ آقایان سازمان لیگ این چه رسمی است که مراسم اهدای سوپرجام به پرسپولیس را در پایان دیدار با گل‌گهر و در جریان رقابت‌های لیگ‌برتری برگزار می‌کنید؟

چه کسی باید پاسخگوی ابهام‌های بی‌شمار این مسابقه باشد؟ برای قضاوت بهتر نظرات برخی کارشناسان داوری در مورد صحنه گل سالم گل‌گهر را بخوانید که داور و کمک داور از آن چشم‌پوشی کردند تا جشن پرسپولیسی‌ها در انتهای بازی خراب نشود...

170651790

محمدرضا ابوالفضلی: به نظر می‌رسد در این صحنه کمک داور مرتکب اشتباه شد، چرا که به نظر تمام توپ از تمام خط رد می‌شود.

تورج حق‌وردی: توپ از خط عبور کرد و گل شد.

حسین عسگری: تمام توپ از خط رد شد و داور باید گل می‌گرفت.

مهدی عالیقدر: توپ از خط دروازه رد شده است. کمک داور می‌توانست با جایگیری بهتر در زمان مناسب تشخیص بهتری داشته باشد.

ابراهیم میرزابیگی: توپ گل شد اما متاسفانه جای‌گیری کمک داور درست نبود و در این صحنه اشتباه کرد. در چنین صحنه‌هایی کمک داور باید درست روی نقطه کرنر باشد که بتواند تشخیص بدهد که توپ از خط رد شده یا خیر.

پرسپولیس با گل شهاب زاهدی موفق شد گل گهر سیرجان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. در این بازی ضربه سر مهاجم گل گهر به نظر می رسید که از خط عبور کرده و این موضوع با واکنش های مختلفی روبرو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر