ادای احترام به پسر قدیمی؛ «مارادونا» روی تاج و تخت

«دیگو مارادونا» در جریان دیدار تیم جدیدش یعنی جیمناسیا لاپلاتا مقابل باشگاه قدیمی خود یعنی نیووِلز اولد بویز، با استقبالی پرشور مواجه شد؛ جایی که هواداران تیم میزبان برای او تختی شبیه به تخت پادشاهی فراهم کردند.

ادای احترام به پسر قدیمی؛ «مارادونا» روی تاج و تخت

به گزارش مملکت‌آنلاین، مارادونا یک سال پیش از بازگشت جنجال‌برانگیز به تیم ملی آرژانتین در سال ۱۹۹۳ و در آستانه جام جهانی آمریکا تنها پنج بار برای اولدبویز به میدان رفت اما با وجود حضور کوتاه مدت، باشگاه اطمینان حاصل کرد که به پسر قدیمی خود ادای احترام کند؛ حتی پیش از آغاز بازی صندلی چرمی و فاخری را که عنوان «D۱۰S» روی آن نقش بسته بود، برای نشستن اسطوره آرژانتینی فراهم آورد.

مارادونا

جیمناسیا، باشگاهی که مارادونا از ماه سپتامبر هدایت آن را عهده‌دار شده است، به عنوان تیمی در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر آرژانتین به میدان رفت اما بزرگ‌ترین پیروزی دوران سرمربیگری مرد آرژانتینی را برای وی رقم زد؛ آنها دیدار را با نتیجه چهار بر صفر بردند تا برخی از کسانی را که در تیم حریف برای وی سنگ تمام گذاشته بودند، پشیمان کند.

مارادونا در این منطقه به اندازه‌ای محبوبیت دارد که سیل هواداران پیش از بازی در نزدیکی هتل محل اقامت وی در روزاریو جمع شده و شعارهایی تمجیدآمیز سر دادند؛ در لحظه ای نیز مارادونا با ملحق شدن به این جمع شروع به رقصیدن و شعر خواندن کرد.

در جریان بازی نیز کاپیتان تیم اولدبویز به نشانه احترام بنری را با نوشته «خدا» به مارادونا اهدا کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر