مقصد علیرضا بیرانوند در صورت جدایی از آنتورپ بلژیک

دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک در آستانه جدایی از تیمش قرار دارد.

 مقصد علیرضا بیرانوند در صورت جدایی از آنتورپ بلژیک

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ شرایط چندان خوبی در این تیم ندارد. پس از نیمکت‌نشینی‌های مکرر بیرانوند در نهایت سرمربی بلژیکی آنتورپ از این بازیکن در دو بازی پیاپی از جمله مقابل تاتنهام در لیگ اروپا استفاده کرد.

با این حال، دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران و اسبق پرسپولیس به خاطر عملکردش به شدت مورد انتقاد سرمربی تیمش قرار گرفت و همین مسئله باعث شد میان او و سرمربی آنتورپ اختلاف به وجود بیاید. نیمکت‌نشینی‌های بیرانوند همچنین بحث آینده او در تیم ملی ایران را هم تحت تاثیر قرار داده و این موضوع هم به اختلاف میان این بازیکن و سرمربی آنتورپ علاوه بر مسائل دیگر دامن زده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بیرانوند از مدیر برنامه‌های خود درخواست کرده تا پیشنهادات جدیدش را مورد بررسی قرار دهد تا او بتواند فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند. این در حالیست که دروازه‌بان ایرانی آنتورپ این مسئله را به گوش مدیران این باشگاه هم رسانده و اعلام کرده در صورت تداوم نیمکت‌نشینی این تیم را ترک خواهد کرد.

گفتنی است که بیرانوند قصد بازگشت به پرسپولیس ندارد و می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. در این میان حتی گفته می‌شود چند تیم بلژیکی هم خواهان خرید او در نقل‌وانتقالات زمستانی هستند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

ایوان لکو سرمربی تیم فوتبال آنتورپ ممکن است تنها بعد از شش ماه از آغاز دوران کاری‌اش در این تیم، کناره‌گیری کند.

لکو بلافاصله پس از ورود به آنتورپ تأثیر خود را بر این تیم گذاشت طوری که علیرضا بیرانوند و یارانش با غلبه بر تیم کلوب بروژ قهرمان جام حذفی بلژیک شدند. علاوه بر این آنتورپ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا هم صعود کرده است. در ژوپیلر لیگ هم این تیم در مسیر راهیابی به مرحله پلی‌آف است.

با این حال، مدتی است که روی سرمربی کروات آنتورپ فشارهایی وارد آمده و دلیل آن هم رقم خوردن یکسری نتایج ناامیدکننده برای این تیم بوده به طوری که این تیم از مجموع 9 امتیاز ممکن در بازی‌های اخیرش هیچ امتیازی کسب نکرده است. براین اساس ساشا تاولیری خبرنگار بلژیکی مدعی شده است که به دلیل همین نتایج ضعیف، احتمال دارد که لکو خودش تصمیم به کناره‌گیری از سرمربیگری آنتورپ بگیرد. تاولیری مدعی شده است که یک باشگاه چینی که دستمزد قابل توجهی هم پیشنهاد کرده است، می‌تواند مقصد بعدی سرمربی حال حاضر بیرانوند و یارانش باشد.

جدایی لکو از آنتورپ هنوز قطعی نیست اما این باشگاه هم‌اکنون گزینه‌هایی را برای جانشینی او در نظر گرفته است که در صدر فهرست نام مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران قرار دارد. نام ویلموتس در گذشته هم به‌عنوان کاندیدای هدایت آنتورپ مطرح شده بود و دلیل آن هم رابطه خوب او با این باشگاه است.

ماجرای شکایت علیرضا بیرانوند از پرسپولیس

این بازیکن مطالباتی از باشگاه پرسپولیس دارد؛ اما مدیران این باشگاه تاکنون طلب او را پرداخت نکرده اند و همین موضوع سبب ناراحتی او شده است. پرسپولیسی‌ها از فروش بیرو سود زیادی کرده اند و موفق شدند درصدی از پول بازیکنان خارجی خود را بدهند.

حالا وکیل علیرضا بیرانوند خبر داده است که احتمال دارد این بازیکن برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شکایت کند.

ظاهرا بیرو بابت مطالبات قرارداد حضورش، پاداش‌های آسیایی و ... از پرسپولیس طلب دارد.

سلیمانی در این باره بیان کرد: پرسپولیس مبلغ قابل توجهی بدهکار و بیرانوند زحمت زیادی برای این تیم کشیده است. باید حق و حقوق بازیکن پرداخت شود و بیرانوند هم ۲ برابر پولی که گرفته را از طریق باشگاه آنتورپ برگرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظر