برتری بایرن‌مونیخ و دورتموند در هفته بیستم بوندسلیگا

هفته بیستم بوندسلیگای آلمان با برتری بایرن‌مونیخ و دورتموند برابر حریفان‌شان پیگیری شد.

برتری بایرن‌مونیخ و دورتموند در هفته بیستم بوندسلیگا

به گزارش مملکت‌آنلاین، هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان با برگزاری پنج دیدار از ساعت ۱۸ عصر امروز پیگیری شد.

در این هفته هافن‌هایم به مصاف بایرلورکوزن رفت که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با برتری ۲ بر یک هافن‌هایم پایان یافت. در این مسابقه دیابی در دقیقه ۱۱ برای لورکوزن و آندره کراماریچ در دقیقه ۲۳ و اسکور در دقیقه ۶۵ برای هافن‌هایم گلزنی کردند.

دوسلدورف و فرانکفورت نیز در هفته بیستم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک پایان یافت.

بایرن مونیخ که با یک امتیاز کمتر، لایپزیش ۴۰ امتیازی را سایه به سایه دنبال می‌کند تا صدر جدول را بازپرس گیرد، در هفته بیستم ۳ بر یک ماینتس را شکست داد. لواندوفسکی در دقیقه ۸، توماس مولر در دقیقه ۱۴ و دیویس در دقیقه ۲۶ برای بایرن گلزنی کردند و تک گل ماینتس را جاستج در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند. با این نتیجه بایرن‌مونیخ ۴۲ امتیازی شد و به طور موقت بالاتر از لایپزیش در صدر جدول قرار گرفت.

وردربرمن نیز در این هفته برابر آگزبورگ صف‌آرایی کرد که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود آگزبورگ پایان یافت. تک گل وردربرمن در دقیقه ۲۳ روی گل به خودی به ثمر رسید و برای آگزبورگ نیز فلورین نیدرلینچر در دقیقه ۶۷ و وارگاس دقیقه ۸۲ گلزنی کردند.

دورتموند هم که با ۳۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار داشت، ۵ بر صفر یونیون‌برلین را شکست داد. سانچو در دقیقه ۱۳، هالند در دقیقه ۱۸ و ۷۶، مارکو رویس در دقیقه ۶۸ و اکسل ویتسل در دقیقه ۷۰ برای دورتموند گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این هفته، لایپزیش از ساعت ۲۱ امشب به وقت تهران به مصاف مونشن‌گلادباخ می‌رود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر