قلعه‌نویی: دیدار با پیکان برای ما حکم فینال را داردو

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: دیدار فردا مقابل پیکان برای ما حکم فینال را دارد و تیم ما برای کسب پیروزی به میدان می‌رود.

قلعه‌نویی: دیدار با پیکان برای ما حکم فینال را داردو

به گزارش مملکت‌آنلاین، امیر قلعه‌نویی شامگاه دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پیکان تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی افزود: وقتی که بازیکنان و مربیان شرایط خوبی داشتند به تعطیلات لیگ برتر برخوردیم و این موضوع برای تیم‌ها سخت است.

وی افزود: با این وجود، ما توانستیم شرایط خود را برای مسابقات حفظ کنیم و به سازمان لیگ هم مکاتبه کردیم که بازی ما روز دوشنبه برگزار شود که موافقت نکرد.

قلعه‌نویی، پیکان تهران را تیم خوب و قابل احترامی توصیف کرد و گفت: ساختار این تیم قوی است و از یکی از مربیان باتجربه و بزرگ ایران بهره می‌برد.

 وی افزود: حسین فرکی به هر تیمی که رفته، برای آن تیم خیر و برکت داشته و خاطرات خوبی نیز با تیم سپاهان اصفهان دارد که امیدوارم در کارش موفق باشد.

وی با بیان اینکه سپاهان نیز هر هفته بهتر از قبل می‌شود، یادآور شد: اشتباهات داوری باعث شد تا شرایط ما از آن چیزی که مدنظرمان بود، متفاوت باشد ولی دیدار فردا برای تیم ما حکم فینال را دارد و تمام تلاش خود را برای پیروزی در دیدار مقابل پیکان انجام خواهیم داد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: بازیکنان تیم ما برای دیدار فردا از آمادگی کامل برخوردارند و امیدوارم با انگیزه بالا از این مرحله نیز عبور کنیم.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عصر فردا(سه‌شنبه) از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

حمید حاج‌ملک، دیدار فردا را با کمک‌های هادی طوسی و عسگر محمدی، قضاوت خواهد کرد.

کمیل غلامی نیز به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است و سعید بطحایی نیز وظیفه نظارت بر داوری را برعهده دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر