جدال جالب مفسران مطرح فوتبال درباره برترین بازیکن تاریخ!

چند مفسر مطرح دنیای فوتبال بر سر انتخاب بهترین بازیکن تاریخ با هم جدال توییتری داشتند.

جدال جالب مفسران مطرح فوتبال درباره برترین بازیکن تاریخ!

به گزارش مملکت آنلاین، تیم ملی فوتبال آرژانتین سه شنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با درخشش لیونل مسی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر کرواسی را شکست دهد و برای دومین بار در سه جام جهانی اخیر به فینال این رقابت‌ها برسد.

درخشش فوق ستاره آرژانتینی در ۳۵ سالگی و حضور دوباره‌اش در فینال جام جهانی باعث شد که جدل توییتری جالبی بین چند مفسر مطرح دنیای فوتبال دربگیرد که پیرس مورگان در مرکز آن قرار داشت. مورگان یکی از خبرنگاران و مجریان مطرح بریتانیا به حساب می‌آید که رابطه نزدیکی با کریستیانو رونالدو دارد و مصاحبه جنجالی اخیر فوق ستاره پرتغالی که منجر به فسخ قراردادش با منچستر یونایتد شد هم دست پخت او بوده است.

در جدل توییتری مفسران فوتبالی ابتدا گری لینه‌کر با اشاره به درخشش لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ نوشت: "آیا هنوز درباره بهترین بازیکن تاریخ بحثی وجود دارد؟" پیرس مورگان در پاسخ به لینه‌کر نوشت که بحثی وجود ندارد و رونالدو را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ اعلام کرد.

پاسخ پیرس مورگان به توییت لینه‌کر واکنش‌های زیادی داشت تا این که جف استرلینگ، مجری مطرح برنامه‌های فوتبال با منشن کردن پیرس مورگان نوشت: "خب الان کجا هستیم، پیرس مورگان در بحث {انتخاب} رونالدو و مسی است؟"

این جا، زمانی بود که پیرس مورگان تا حدی از موضعش درباره رونالدو و مسی عقب بکشد و بنویسد: "من فکر می‌کنم رونالدو بهترین تاریخ است، مارادونا در رده دوم و مسی در رده سوم. (در واقع چهارم، پشت سر لواندوفسکی)".

اما پاسخ پیرس مورگان او را سوژه کرد چرا که فوق ستاره برزیلی و قهرمان ۳ دوره جام جهانی یعنی پله در بین برترین‌های مورگان جایی نداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر