بازیکنان استقلال اعتصاب کردند / تمرین لغو شد / مدیرعامل با سرمربی جلسه گذاشت

در حالی که قرار بود امروز (جمعه)، تمرینات تیم فوتبال استقلال از سر گرفته شود، مطالبات بازیکنان باعث شد این تمرین برگزار نشود.

بازیکنان استقلال اعتصاب کردند / تمرین لغو شد / مدیرعامل با سرمربی جلسه گذاشت

به گزارش مملکت آنلاین، به دلیل عدم دریافت مطالبات پیشین بازیکنان استقلال و پرداخت نشدن مبالغی که باید تا این مقطع از فصل به آن‌ها پرداخت می‌شد، تمرین امروز استقلال برگزار نشد.

تمرین تیم فوتبال استقلال از امروز (جمعه) قرار بود از سر گرفته شود.

جلسه مدیرعامل و سرمربی استقلال پس از تعطیلی تمرین

مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز میزبان ریکاردو ساپینتو، سرمربی این تیم بود تا در خصوص تمرین نکردن بازیکنان گفت و گو کند.

علی فتح‌الله‌زاده امروز با سرمربی پرتغالی تیم استقلال نشستی برگزار کرد. در این نشست صمیمی و دوستانه، آخرین مسائل و مباحث استقلال و برنامه‌های آینده مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

یکی از مسایل مطرح شده در جلسه عصر امروز، موضوع عدم برگزاری تمرین روز جمعه بود که فتح‌الله‌زاده در همین خصوص به سرمربی استقلال گفت اینکه بازیکنان پیگیر مسایل مالی خود باشند، حق طبیعی آن‌ها است و باشگاه هم وظیفه دارد مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و از هیچ تلاش و کوششی جهت حفظ آرامش و تمرکز تیم دریغ نخواهد کرد.

بر همین اساس مدیرعامل باشگاه استقلال فردا در محل تمرین تیم حضور خواهد یافت تا با بازیکنان گفت‌وگو کند.

در این نشست، همچنین درباره حضور استقلال در تورنمنت دوستانه، شرکت پر قدرت در ادامه مسابقات لیگ و سایر مسایل جاری و آینده، گفت‌وگو شد.

پس از پایان این جلسه نیز فتح‌الله‌زاده با تعدادی از مسئولان باشگاه، راهی کمپ مرحوم حجازی شد تا بازدیدی از این کمپ و مراحل پیشرفت آن داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر