علی دایی در خصوص توقیف پاسپورت: گفتند به دادستانی مراجعه کنم، مسئله مهمی نبود نرفتم

علی دایی اسطوره فوتبال ایران از تحویل گذرنامه‌اش خبر داد. او در اولین واکنش پس از اتفاقات اخیر گفت که موضوع برایش اهمیت نداشته و اکنون پاسپورتش را تحویل داده‌اند.

علی دایی در خصوص توقیف پاسپورت: گفتند به دادستانی مراجعه کنم، مسئله مهمی نبود نرفتم

به گزارش مملکت آنلاین، اخیرا و پس از آن که علی دایی از سفری شخصی به ایران بازگشت، در فرودگاه امام خمینی (ره) پاسپورت او ضبط شد، اکنون و پس از چند روز، اسطوره فوتبال ایران از بازگرداندن پاسپورتش خبر داده است.

علی دایی در اولین اظهارنظر خود پس از این اتفاق گفته است: پس از بازگشت از سفر خارجی، پاسپورتم در فرودگاه بین المللی تهران ضبط شد. در رسیدی که به من دادند، آمده بود برای پیگیری پرونده باید به دادستان عمومی و انقلاب تهران مراجعه کنم. اما توقیف گذرنامه مسئله مهمی برای من نبود و نیست و به همین خاطر جایی نرفتم و مسئولان پس از دو یا سه روز آن را پس دادند.  

ستاره فوتبال به خبرگزاری فرانسه گفت: متاسفانه نفهمیدم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی احترامی، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟

پیش از این سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره ضبط گذرنامه برخی از هنرمندان گفته بود: "علی دایی سرمایه این کشور است و وی برای برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی تلاش کرده و بلافاصله گذرنامه به وی تحویل داده شده است".

وی ادامه داد: "سیاست وزارت کشور همدلی است و علاقه نداریم هرکسی که دچار خطا شده است مجازات شود اما آن کسی که بنا دارد همچنان با دشمن باشد حسابش را از ملت جدا کرده است. حدود یک ماه دیگر جام جهانی آغاز می‌شود و ما می‌خواهیم تمام ملت با تیم ملی باشند و ما به دنبال این هستیم تا تماشاگران به استادیم ها بازگردند اما نگران کشته سازی ها هستیم و ایجاد خطرات عوامل نفوذی هستیم".

دایی ۵۲ ساله یکی از اولین بازیکنان ایران بود که در لیگ های اروپایی شرکت کرد. او در بوندس‌لیگا ابتدا با آرمینیا بیله فلد و سپس در بایرن مونیخ و پس از آن در هرتابرلین بازی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر