ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر افتتاح شد / نساجی به خانه بازگشت

بهسازی ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر که محل بازی‌های خانگی نساجی مازندران درلیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور است، با حضور معاون رئیس جمهور وسجادی وزیرورزش وجوانان افتتاح شد.

ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر افتتاح شد / نساجی به خانه بازگشت

به گزارش مملکت آنلاین، درآیین افتتاح ورزشگاه بهسازی شده شهید وطنی قائمشهر که قرار است، بازی هفته سوم میان تیم‌های نساجی و ملوان بندرانزلی نیز برگزار شود، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، استاندار مازندران، پیشکسوتان فوتبال کشور و هواداران پرشور تیم نساجی مازندران حضور داشتند.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که تنها ورزشگاه خانگی تیم نساجی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، از مرداد سال ۱۴۰۰ برای تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی وبهسازی سکوها وارد عملیات عمرانی شد.

به دنبال نگرانی‌های هواداران وباشگاه نساجی برای انجام بازی‌های این تیم دربیرون از خانه، با سفر هیأت دولت در ۲۰ اسفند سال گذشته ودستور ویژه رئیس‌جمهور، با انتقاد از خانه‌به‌دوشی نساجی، سرعت کارشتاب بیشتری گرفت و با دستور داده شده حجت الاsلام رئیسی، تکمیل ورزشگاه خانگی درمدت ۴ ماه وارد مرحله جدی تر شد.

تأکیدی که باعث شد روند اجرای مربوط به بهسازی ورزشگاه و آماده‌سازی زمین برای کاشت چمن با سرعت بیشتری بگیرد و با تعیین نماینده ویژه از سوی استاندار مازندران و کارگروه استانی برای بررسی هفتگی وضعیت این ورزشگاه، در نهایت ۱۸ خرداد، کاشت مکانیزه بذر نیز انجام شد.

بخش دولتی بر بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. همچنین با اعلام مسئولان مازندران برای واگذاری این ورزشگاه به نساجی پایین‌ترین مبلغ را به منظور حمایت از این باشگاه در نظر گرفته شده است.

نساجی مازندران همه بازی‌های خانگی خود را درفصل بیست ویکم رقابت‌های لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور وبازی های جام حذفی را با خانه به دوشی پشت سرگذاشت و در ورزشگاه‌های مشهد، کرج، اصفهان از حریفان خود میزبانی کرده بود.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی درچارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ پنجشنبه شب درورزشگاه بهسازی شده شهیدوطنی قائمشهر در حال برگزاریست.

انتهای پیام/

ارسال نظر