پرسپولیس در بازی دوستانه، سایپا را برد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه سایپا را شکست داد.

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس عصر شنبه از ساعت ۱۹:۴۰ در جریان دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی به مصاف سایپا رفت و در نهایت توانست این تیم را دو بر یک شکست دهد.

برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی و مهدی ترابی گلزنی کردند و تک گل سایپا را هم ممشلی به ثمر رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر