سیدمهدی رحمتی سرمربی استقلال نمی‌شود / تمدید آقای دروازه‌بان با آلومینیوم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از مذاکره با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را ۲ فصل دیگر با این تیم اراکی تمدید کرد.
رحمتی در نیم‌فصل دوم فصل بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر، هدایت آلومینیوم را بر عهده گرفته بود و این تیم در پایان با ۳۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.

از رحمتی به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی استقلال نیز نام برده می شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر