حامی مالی تیم ملی والیبال تغییر کرد / دو مربی خارجی به کادر فنی تیم اضافه شدند

‎همراه اول به عنوان حامی جدید والیبال ایران تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی شد.

حامی مالی تیم ملی والیبال تغییر کرد / دو مربی خارجی به کادر فنی تیم اضافه شدند

به گزارش مملکت آنلاین، در مراسمی از حامی جدید تیم‌های ملی والیبال ایران با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در سالن فدراسیون والیبال رونمایی شد.

رئیس فدراسیون والیبال و قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم با امضای قراردادی، «همراه اول» را تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان حامی انحصاری والیبال ایران معرفی کردند.

همچنین در ادامه این مراسم، لباس تیم ملی والیبال ایران با نام همراه و شماره ۲۰۲۴ از سوی رئیس فدراسیون والیبال به مدیر عامل همراه اول اهدا شد.

photo_2022-04-09_11-01-48

اضافه شدن دو مربی خارجی به کادرفنی تیم ملی

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان ‌این‌که دو مربی خارجی در کادرفنی تیم ملی حضور خواهند داشت، افزود: برای تکمیل کادرفنی از توماس توتولو به عنوان دستیار و یاناس وویچک به عنوان مربی بدنساز در تیم ملی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال در واکنش به این‌که قرارداد و دستمزد توتولو به عنوان دستیار او مشخص شده ولی خودش به عنوان سرمربی ایرانی قرارداد ندارد، گفت: بله توتولو با تیم ملی و فدراسیون والیبال برای همکاری به توافق رسید. در جریان مباحث مالی توتول نیستم. بدنساز لهستانی هم به تیم ملی اضافه خواهد شد. او در کنار آنتیگا مربی و بدنساز بوده و سه سال با او همکاری کرده است. درخصوص قرارداد خودم هم بگویم که بحث مربی ایران مغفول مانده و من هم از این ماجرا مستثنا نیستم. قرارداد مالی ندارم و درگیر مسائل مالی نیستم. البته علاقه‌مندی من این است که یک جا کار کنم و فقط مربی تیم ملی باشم و در باشگاه فعالیت نداشته باشم و در پروسه فعالیت باشگاه‌ها درگیر مطالعه باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظر