آغاز اردوی تیم ملی والیبال از ۱۶ فروردین

سرپرست تیم ملی والیبال بر الزام حضور بازیکنان دعوتی شاغل در لیگ‌های ایران در اردوی آمادگی تیم ملی از ۱۶ فروردین سال آینده تاکید کرد.

آغاز اردوی تیم ملی والیبال از ۱۶ فروردین

به گزارش مملکت آنلاین، امیر خوش‌خبر و بهروز عطایی سرپرست و سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشستی با دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به بررسی برنامه‌های تیم ملی پرداختند.

سرپرست تیم ملی والیبال پس از این جلسه اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های که بهروز عطایی برای آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی در سال پر ترافیک والیبال ایران در نظر گرفته‌اند، مقرر شد اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از پایان لیگ برتر والیبال مردان از سوی سایت فدراسیون اعلام شود.

خوش‌خبر تاکید کرد: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی که در لیگ مشغول به بازی هستند، باید پس از استرحت کافی در ایام نوروز از ۱۶ فرودین با حضور در کمپ تیم‌های ملی والیبال در فدراسیون خود را به کادر فنی معرفی کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به تابستان طولانی ۱۴۰۱ برای والیبال ایران، گفت: با توجه به این‌که سالی بسیار سخت پیش‌رو داریم، مقرر شد افرادی که ۱۶ فروردین‌ماه به هر دلیلی در تمرینات حاضر نشوند، از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شوند. البته به جز بازیکنانی که از ابتدای سال در لیگ‌های اروپایی بازی کردند و با تیم‌های باشگاهی خود قرارداد دارند که آنها باید پس از پایان مسابقات باشگاه‌های خود با هماهنگی کادر فنی تیم ملی بلافاصله در اردوهای تیم ملی حاضر شوند.

خوش‌خبر در پایان مجددا تاکید کرد که بازیکنانی که در لیگ برتر ایران حضور داشتند باید برنامه خود را طوری تنظیم کنند که از ۱۶ فروردین در تمرینات تیم ملی حضور یابند.

تیم ملی والیبال مردان ایران سال آینده در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، رقابت‌های قهرمانی مردان جهان، بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر