گل‌محمدی بخاطر اتفاقات دربی در جلسه کمیته انضباطی حضور یافت

سرمربی پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی حاضر شد.

به گزارش مملکت آنلاین، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی و رسیدگی به اتفاقات و حواشی دربی ۹۸ آغاز شد.

به همین خاطر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس صبح امروز برای ادای توضیحات در محل فدراسیون حاضر شد.

حسین دوام معاون حقوقی و مانی درویشی وکیل باشگاه پرسپولیس نیز به همراه گل‌محمدی در این جلسه شرکت می‌کنند.

گل‌محمدی چند روز پیش از داوران عذرخواهی کرده بود و حالا در انتظار حکم کمیته انضباطی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر