مجیدی: ۱۰ نفره هم نمی‌بازیم / راه دیگری برای باخت استقلال پیدا کنید

سرمربی استقلال می‌گوید تا قبل از اخراج مدافع برزیلی تیمش، توپ و میدان در اختیار این تیم بود و تیم من ۱۰ نفره هم نمی بازد.

مجیدی: ۱۰ نفره هم نمی‌بازیم / راه دیگری برای باخت استقلال پیدا کنید

به گزارش مملکت آنلاین، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با پیکان اظهار کرد: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. خصوصا بازیکنان خودم که حدود ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره و با جان و دل بازی کردند. از همه آن‌ها ممنونم. در نیمه اول همه چیز خوب بود و توپ، زمین، مالکیت و ایجاد موقعیت در اختیار استقلال بود اما متاسفانه آن صحنه دقیقه ۴۰ روند بازی را تغییر داد.

او افزود: در نیمه دوم تعویض‌هایی انجام دادیم و بازیکنان سرعتی را به بازی فرستادیم. ما به دنبال برد بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره اخراج سیلوا گفت: من نمی‌خواهم مانند بعضی‌ها داد و بیداد کنم و بهانه بیاورم. شما مطمئن باشید، این اتفاق برای استقلال می‌افتاد، نه خطا گرفته می‌شد و نه کارتی داده می‌شد. من صحنه را بین دو نیمه نگاه کردم. فروارد به توپ نمی‌رسید و اگر خطا بود، نهایتا کارت زرد داشت. اگر بازی‌های ما را آنالیز کنید، متوجه می‌شوید که ما از داوری ضربه زیادی خوردیم. من نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم. این یک موضوع کلی است. من احساس می‌کنم ما ضرر می‌کنیم اما بقیه داد و بیداد می‌کنند. این خنده‌دار است و باعث تاسف است. اتفاقاتی برای استقلال افتاده که من به عنوان سرمربی استقلال احساس می‌کنم، دوست ندارند این تیم قهرمان شود. اگر بخواهید ۱۰ مورد به شما می‌گویم.

مجیدی ادامه داد: شما فیلم مارمولک را دیده‌اید؟ راه‌های رسیدن به خدا را که می‌گوید، دیده‌اید؟ من به شما راه‌های قهرمان نشدن استقلال را یکی، یکی به شما می‌گویم. این را گذاشته بودم آخر فصل بگویم اما الان می‌گویم. یک، به استادیوم بروید، ساعت سه بازی است، ساعت یک و نیم از فدراسیون نامه بزنند که دو بازیکن نمی‌توانند بازی کنند. یعنی انقدر هماهنگ و برنامه‌ریزی شده بود تا زمان به ما ندهند که جایگزین کنیم. عین بازی‌های محلات.

او بیان کرد: دو، شما در این مملکت، فاسدها، جاعلان و دزدها حتی دزدهای خانه خودم، هیچکدام تحت تعقیب نیستند اما مسئولین، دست و صورت نشسته و مسواک نزده، هشت صبح پریدند داخل تلویزیون و همه به دنبال دو سرباز بودند. غیر از این است؟ طرف هشت صبح به تلویزیون رفته و گفته که دو بازیکن ما باید سرباز شوند. این همه آدم در این مملکت هزار میلیارد، هزار میلیارد پول بردند اما یک نفر تعقیبشان نمی‌کند. همه بسیج شده بودند که این دو بازیکن ما سرباز هستند. چه کار کردید با این دو جوان؟ جام جهانی را از آن‌ها گرفتید. چه طور دلتان می‌آید شب بخوابید؟ الان کسی می‌داند وضعیت روحی سیاوش و حسین چه طور است؟

سرمربی استقلال توضیح داد: این‌ها بهانه نیست. دارم می‌گویم که یادداشت کنید. راه سوم این است که استقلال را در نیمه نخست ۱۰ نفره کنید. راه دیگری پیدا کنید؛ ما ده نفره هم نمی بازیم. بهانه نمی آورم. دوباره نگویند فرهاد فرار رو به جلو کرده است. کارهایی که مربیان دیگر کرده اند من کرده بودم به قرآن ساعت ۱۲ میدان آزادی مرا دار زده بودند. فرقش چیست؟ اگر این کارها را من کرده بودم چه کار می کردند؟ اتفاقی که امروز افتاد؛ اصلا بگوییم داوری؛ احساس می کنم کسی که باید طلبکار باشد ما هستیم. رفت و برگشت در دربی پنالتی ما را نگرفتند ولی بقیه صحبت می کنند. نمی فهمم با چه رویی صحبت می کنند. تیم مرا نیمه اول ۱۰ نفره می کنید. راه دیگری پیدا کنید. ۹ نفره کنید.

مجیدی گفت: هر حرفی بزنم سندیت ندارد چون قانونی وجود ندارد. هرطور بخواهند عمل می کنند. به خدا اطلاعی ندارم. باشگاه گفت مراحل معافیت تمام شده و به زودی به تمرین می آید. تا نیاید باور نمی کنم.

وی افزود: بازیکنان من شایسته ترین بازیکنان برای قهرمانی هستند. بازیکنان من بهترین در ایران هستند؛ الکی شلوغ نکنید. الکی دنبال داستان نباشید. چطور سال های دیگر این مسائل نبوده و امسال این اتفاق افتاده است؟ سال های دیگر تیم های دیگر قهرمان شدند چیزی نبوده است؟

انتهای پیام/

ارسال نظر